wrong

Varning för deppigt inlägg!



Dagen har varit ganska bra tills för en stund sedan..
Allt började kännas väldigt fel och jobbigt!
Lägenheten är ganska svår än att trivas i,
nästan tvingat mig flera gånger att stanna här när jag egentligen bara vill ut!
Den är jätte fin och mysig men jag är så van och jämnför allt med
mitt tidigare sätt att leva!
Därför är allt inte så lätt som man tror eller hade önskat sig.

Jag är väldigt nära min familj och de hjälper mig så gott det går.
Och det är jag tacksam över!
Men känslan inom mig som kommer och går är det ingen som direkt kan hjälpa.

Ni kanske undrar varför man skriver något sånt här i en blogg som
vem som helst kan läsa.
Men känslan till att skriva är så mycket enklare än med ord,
man förklarar och uttrycker sig på ett helt annat sätt.
Och det kan vara skönt att bara skriva av sig.

De jobbiga är när man känner att man inte har något val,
att man måste göra saker som man egentligen inte vill
eller ha lust till.
Jag måste ta tag i vissa viktiga saker som jag känner att flyr ifrån,
det verkliga livet....


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0