igår var det torsdag...

Igår eftermiddag bestämde jag mig för att hälsa på
familjen i Åled =)
Innan de gick jag och Mikael en runda på stan och shoppade lite smått.
Nu har jag tagit ut min ring från näsan =( !!!
Har istället nu en liten turkos diamant.

....

Åkte hem till familjen, sedan på kvällen kom Thang och Anton
på besök för lite fest!
Det var himla trevligt att sitta och dricka med vänner, syrran o mamma.
Blev en ganska sen kväll så idag är jag helt slut!

...

Tog bussen hem och gick inom fiket Hello och köpte
mig en underbart god baguette med curry och kyckling!
Som jag nu ska trycka i mig med ett glas Juice =)

Känns lite tomt utan vår inneboende,
och i helgen åker Anton tillbaka till Stockholm och Thang till Oslo.
Och syrran åker om 1 månad till Italien i 2 veckor med skolan...


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0