innan jag dör.....



 Endel saker jag vill göra innan jag dör:

1. Hitta mitt dröm-jobb
2. Lära mig dyka
3. Sno något från de rika - ge till de fattiga
4. Designa en egen klänning
5. Bada med delfiner,
6. Åka på jorden-runtresa
7. Pussa en groda
8. Äta orm
9. Få en tavla till en utställning
10. Skaffa barn, alternativ adoptera
11. Kramas med en apa
12. Gifta mig på en strand (om jag vill)
13. Vinna en storvinst
14. Köpa mig en mops (hund)
15. Bli medlem i 10.000 metersklubben
16. Upptäcka en obebodd ö
17. Äta friterad gräshoppa
18.Ge en riktig höger
19. Lära mig spela ett instrument
20. Skaffa mig ett hus i ett annat land
21. Döda en kackelacka
22. Bada under ett vattanfall
23. Sova under bar himmel
24. Träffa Tila Tequila
25. Äga en rosa motorcykel

Ville göra en lista med 100 saker,
men kom nu bara på 25! hehe!
O det finns inte direkt ordning, utan allt
händer när det händer...

Vad vill ni göra innan livet tar slut?


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0