ovanlig morgon....


Igår var jag hemma hos ett par kompisar och tittade
på massa film, då menar jag massa!
Alla somnade till slut och jag vaknade till och tittade på klockan!
03.30! Men jisses! Kanske dax och gå hem nu!

Promenerade genom stan och Polisen stannade mig,
och frågade såklart vad jag gjorde ute vid den här
tiden på en tidigt tisdag morgon. haha!
Jag förklarade som det var att jag hade varit på filmkväll,
och det bara skrattade och erbjöd sig att köra hem mig.

Det är väl klart! Att gå själv i mörker är inte speciellt
kul och vem evt något kan ju hända!

Idag vaknade jag 09:30 med världens mensvärk,
och en panik känsla i kroppen av att jag skulle göra något.
Men kommer inte direkt på vad...
När jag kliver upp ur sägen får jag en plötslig näsblod och
kommer på att jag ska vara på stormöte hos jobb-coachen kl 10:00!

Då hade jag brottom! När jag halvt springen över lilla torg
ringer min mobil! Då är det  en kvinna från Arbetsförmedlingen som berättar
att det finns ett jobb som inte har satt ut något annons angående lediga tjänster.
 Men de har ringt Arbetsförmedligen och frågat efter folk.
Så kvinnan som ringede mig ska tipsa mig för dom! =)

Tyvärr vill jag inte säga var, ingen ska sno mitt jobb! haha!

Detta var en av mina ovanliga dagar på längre tid!


Kommentarer
Postat av: alexandra

Bra gjort av Polisen, då vet man att de har koll och man kan känna sig trygg. Mycket bra. Hoppas du hann till mötet i alla fall. Var en sak jag ville snacka med dig om också, skriv till mig nästa gång du ser mig inne på msn =) Kram

2010-03-02 @ 14:09:04
URL: http://beteendeveterskan.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0