nightmares again

Jag och två killkompisar åkte bil medans vi sjöng och skrattade.
Verkade vara en av våra lyckligaste dar.
En av killen körde och det var snö ute och vi skulle över en bro.
Helt plötsligt hamnar vi på en isfläck och missar bron.
Med panik och rädsla i kroppen kör vi ner nedanför bron och kör in i ett hus!

(här kommer det konstiga)

Vi springer in i huset och ser när mina killkompisar blir utdragna
ur bilen av ambulansen...(ser oss själva)
Ingen kunde höra oss utan de var precis som att vi redan var döda.

Jag grät och undrade varför de inte hjälper mig!
Men de tog inte många sekunder innan de drar ut mig.
När de lyfter iväg mig ser vi att en del av mitt bakhuvud fattas!!!

En killkompis kramar om mig
och vaknar av att hemtelefonen ringer.
Ögonen var fyllda med tårar och jag kände automatiskt på mitt bakhuvud.

Usch vilken dröm säger jag bara,
det bara ryser i hela kroppen!


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0