Valborg igår..

Jag och johan gick hem till våra grannar på fest,
det var massa trevligt!
Sedan gick jag hem till en gammal vän som bor
rakt över gatan! Det var jätte trevligt de också!
Senare blev det utgång och min mamma var även
ute på krogen, härligt det behövde hon =)

Det är så himla roligt att festa till de med föräldrar tycker jag!
Vissa tycker de är pinsamt och jobbigt
men jag tycker bara det är skoj.


(Bild på mig och mamma för ca 1 månad sedan)

Idag känner jag mig lite trött,
och borde snart äta "frukost" klockan är redan 14:00!!!

Idag skulle jag tro att det blir ganska lugnt,
hyra film och äta chips och dip låter som en bra plan.
Sushi låter som en väldigt bra frukost förresten.

O vet ni vad, jag ska på arbetsintervju på tisdag!
Eller det är nog till en praktikplats först
och sedan chans till sommarjobb.


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0