Fredag o nässpray

Jag längtade efter helg men nu när helgen är här
vet jag inte alls vad jag ska göra...
Känner lite för och åka bort, bort över dagen eller bort över helgen.
Man skulle bara åka iväg med någon någonstans helt spontant!
Men med vem, var, när, hur ingen aning.


(en av mina favorit bilder)

Haft problem med mitt ena öra tidigare.
Det slår lock, och gör ont vid höga ljud. Oja helt knas!
Det försvann ett tag efter att jag fick ett recept av läkaren, stark nässpray!
Det tog slut och det blev mycket bättre.
Men nu när jag är förkyld är det tillbaka!
Gick till apoteket och köpte mig den starkaste nässprayen utan recept.
Hoppas de funkar igen!

O jag som hatar nässpray!
Det är så obehagligt och äckligt! hehe.

Tillbaka till fredag, vad ska jag hitta på?


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0