Livet är till för och lösa problem

Arg, tvivel, besviken, rök, trött,
fryser, tom, fundersam, ledsen, ensamhet, instängd,
skratt, musik, glasflisor, svettig, måla,
tårar, förvirrad, saknad, dans, alkohol, vacker,
glad, respekt, träningsvärk, säng, mörker, blind,
törstig, lat, telefon samtal, undran, sömnlös.

Mina ord beskriver näst in till hela min helg.
Finns många fler ord att tillägga men det får räcka så.

Jag sa för mig själv idag: Livet är till för och lösa problem.
Tycker det stämmer ganska bra.
Det finns ingen perfekt värld, inga perfekta människor,
inga rätta tankar, inga korekta svar.

Nu måste jag försöka sova efter 6 timmars sömn på två dygn.
Natti på er alla!


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0