Mina två stjärnor



Min mamma är en fin person!
Vi gör mycket tillsammans, vi är som bästa vänner!
Pratar och skojar om allt möjligt.
Vi har haft väldigt många stunder med tårar, besvikelser, svårigheter.
Vi är väldigt lika samt olika.
Hon är en fin mamma som försöker sitt bästa även om det inte alltid är lätt.
Hon har alltid haft det svårt, men nu snart ska hon börja om på nytt!




Min lilla syster hon är så söt!
Hon och jag kan ha riktigt roligt ihop, flumma, dansa, skratta!
Samtidigt som vi haft dåliga stunder också,
varit förbannade på varandra, ledsna på varandra, trötta på varandra.
Jag försöker hjälpa henne med saker som är svårt,
berätta saker som man inte ska göra eller försöka göra.
Jag vill kunna vara en bra förebild för henne.


---

Vi tre, jag, mamma och syster står varandra väldigt nära.
Vi har många gånger olika åsikter om saker och ting.
Men vi hjälper och försöker förstå oss på varandra även om det
inte alltid är lätt hehe.
Något vi har gemensamt är: känsliga, tröga, sura, haha!

Iloveuuu


Kommentarer
Postat av: syster

ååh syster du är så underbar. älskar dig!!!!!!!

2010-10-08 @ 15:07:01
Postat av: mamma

Så gulligt skrevet, ÄLSKAR DIG gumman. Puss

2010-10-12 @ 12:01:06

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0