Tyck synd om mig

Har vilat i 1½ timma och känner mig helt utmattad och hängig.
Såhär vill jag inte känna på en fredag!
Jag o mamma åkte o köpte halstabletter, nu ska jag bli missbrukare!

En bra nyhet! Jag har någonstans att hänga upp mina tavlor.
Kan hänga när jag vill, hur länge jag vill och det kostar mig inget!
Vatten Porten gjorde mig glad!

När jag är sjuk vill jag att alla ska tycka synd om mig.
Jag vill alltid ha någon som sitter jämte mig som man kan luta sig över,
någon som kramar mig, lägger en filt om mig, hämtar kvällsmat, pussar mig på kinden
och pysslar om mig totalt!
Jag vill helt enkelt känna mig som en Prinsessa! hehe


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0