Hem till Hylte en sväng

Åkte till Hyltebruk igår och stannade över natten.
Hälsade på mina söta galna småsyskon =) hihihi





Min lillasyster öppnar sig och berättar om sin kärlek till någon på dagis som heter Arvid.
Hon säger att han har vitt mjukt hår, han är längre än henne.
Jag ställde frågan är du kär i honom:   ja! jag är hans flickvän!
Ska du gifta dig med honom:
   HAHA! Nej jag är bara hans flickvän.
Har du berättat för honom att du är kär i honom: 
 Hehe nej! Jag är bara hans flickvän!
Barn är roliga!

Vi har ritat och busat, kul att de gillar att vara med på bild, hehe!

Har inte riktigt bestämt mig om jag ska ta mig tillbaka till stan idag
eller om det blir imorgon. Åker jag hem idag får något skoj hända! =)

Hörs av senare! Hej svejs!


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0