Känner mig bra idag

Sov mer än 8 timmar men ändå kände jag mig helt slut när jag väl vaknade,
fixade till mig och tog bussen till skolan, kall dag!!!
Efter skolan tog jag tag i städningen här hemma,
som verkligen behövdes! Tvätt, disk, dammsuga, vikt kläder och lagat mat!
Oj Nicolina har varit igång hela dagen, duktigt!

Min kära vän Lauri gjorde mig sällskap till allt detta, snällt av honom!
Avslutade kvällen med Idol och en kopp te.

Nu sitter man i sängen och funderar på och använda spikmattan i några minuter,
kanske hjälper mina axlar som jag har ont i.



Imorgon måste jag se till och slänga
 en stor hög med reklam som jag länge samlat på mig i hallen.
Tittar på den varje dag men inte orkat, hehe!
Fri från skolan imorgon, det gör mig lycklig!
Måste börja på en ny tavla...låt fantasin komma!

Natten är här, NattiNatt!


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0