redan kväll

Jisses jag hade tänkt o göra så mycket idag.
Men det blev inget pluggande och inget målande ännu en dag!
Hjälpte till min kära familj istället med lite grejer,
så jag gjorde några glada iallafall.
Men nu ska jag tänka på mig själv och ingen annan, hehe!

Känner mig lite Lonely,
undra på om man skulle lägga sig i ett varmt bad
eller om man ska öppna den förbannade skolboken.
Men jag är helt slut och vet inte ens om jag kommer att komma
ihåg de jag läser....mm what to do, what to do...

O de den där tecknartävlingen som jag deltog i vann jag inte =(
Lite tråkigt, men de finns ju så sjukt många som är duktiga på att rita,
finns alltid någon som är bättre än någon annan så är de ju =)

Nu ska jag slappna av och ta en sak i taget som
Lauri tycker att jag ska göra.
Jag stressar alldelles för mycket ibland.


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0