Sådär tisdag kväll

Halva veckan har snart gått!
Skolan går sådär, ligger lite efter...
Men man kan inte alltid vara bra på allt!
Dagen har varit lite annorlunda, börjat tänka i andra banor
- försöka se saker positivt, inte gräva ner sig själv!
Hur som helst tänker jag inte gå in längre på det.
Dax med nya tag

För någon vecka sedan lämnade jag in en uppgift i ämnet Pedagogiskt Ledarskap,
idg fick jag tillbaka min uppgift med kommentaren: Jätte bra Nicolina!
Wow säger jag! Jag satt med uppgiften mitt i natten dagen innan den skulle lämnas in.
Tårarna rann av trötthet, Men jag lyckades, tänka sig!
Jag blev glad! Kan ej minnas när jag fick något positivt i skolväg!

Var hos mormor idag, hon bjöd på sin äppelkaka som hon varje år bakar,
den var extra god denna gången =)

Jag har även öpnnat en blogg till mitt Projekt arbete
som då ska handla om min hobby -måla!
Har dock inte riktigt kommit igång med den riktigt ännu,
men här har ni den:

nicolinaskonst.blogg.se



Ni får gärna titta till den om ett tag igen
och se hur långt jag har kommit! =)


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0