skoltjaffs!

Nu till min hobby-blogg efter att ha skrivit ner massa i min blogg
till projekt arbetet!
Det är verkligen jätte svårt! HEHE. Här kan man ju skriva precis hur man vill,
använda sig av slang ord, knasiga meningar you name it!
Men det kan jag ju ikke göra där, skulle ju bara bli så knasigt!

Projekt bloggen om ni är intresserade:
Nicolinaskonst

Annars går skolan inte jätte bra just nu,
har Matte prov imorgon och jag vet att resultat inte kommer
att vara så bra! Jag har verkligen stora problem med Matte!
Jag går hos en extra lärare som hjälper mig med matten.
Hon är fantastisk och vill hjälpa mig.
Men sen har inte Nicolina tillräckligt med tålamod, hehe!
Jaja vi får se hur de kommer att gå....

Hur som helst har jag även prov i Pedagogisk Ledarskap om någon vecka.
Jisses massa text, text oxh text!
Markeringspenna är bra att ha om man ogillar text!

***

Nu skiter vi i skolan och går över till något helt annat!
Har nu många gånger fått upp tankarna:
- Varför jobbar vi?
- Varför går vi i skolan?
- Vad vill man?
- Jobbar man bara för att kunna betala hyra och sina räkningar?
- Vad vill man göra?
- Vad/var vill man komma med i sitt liv?
- Gör man allt för en tillfällighet, just för stunden?
- Man kan tänka hur mycket som helst,
- de är så djupa frågor och svåra att besvara!
- Vet du varför du gör det som du gör just nu?


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag funderar på de hela tiden hehe

2010-09-23 @ 07:54:10

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0