bara meningar




Klockan tickar och närmar sig midnatt om några få timmar.
Jag känner rastlöshet samtidigt som jag känner trötthet och hunger.

Matlusten kommer sakta men säkert tillbaka det är glad för.
Äntligen fått upp mina favorit gardiner i den här lägenheten också!
Känt mig säker, vacker och fin idag.
Mitt place är som ett bombnedslag tyvärr.
Jag tar med min kamera nästan överallt, försöker fånga något spännande.
Hängde upp 2 av mina egna tavlor på min vägg.
Tappar jämt bort mina två par innetofflor i mina lilla etta.
Borde lägga ner mer tid på målandet istället för och slöa i soffan.
Ska klä mig sött och fint så mycket jag orkar, känner mig bäst då.

Nattinatt säger jag till er alla.
Ska nu börja på min lista, en lista där jag ska skriva upp allt
jag vill ha, allt jag vill göra, se, besöka, känna, vara, allt man kommer ångra
om man inte gör de innan det är för sent.

Skriv du också upp allt du kommer på och se var ska du börja!

-Det har endå varit en bra måndag-


Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Fan va gullig du är tack så mycket :D

2010-09-27 @ 22:31:58
URL: http://dixiwonderland.com/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0