monday....

Kära tråkiga måndag!

Har precis haft Matte och väntar på engelskan som börjar om 2 hela timmar.
Usch så trist! But what to do...
Så nu tillbringar jag tiden vid datorn i skolan.
Har kollat upp stadsnätet hos HFAB,
måste skaffa mig internet! hehe.
Man känner sig nästan hjälplös haha.

Jag behöver en ny tv och ny dator,
vad väljer man?
Tror de blir en ny dator,
tänkte försöka åka iväg till elgiganten efter skolan =)
Mamma tycker jag är prylnörd, jo lite sådär, men de är ju skoj! hihihi

Helgen...
Blev en sväng till gislaved för lite party med gamla skolvänner, trevligt!
Och en sväng till Hylte för o hälsa på familjen Nilsson.

Hoppas ni haft en bra helg!


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0