ajdå

Helloooo folks!

Knappt sovit något innat, vridit på mig en massa.
Ont i ryggen o mina stackars axlar! =(
Kan vara för att hela förra veckan gjorde jag samma rörelse
på praktiken... Jag är inte alltid så stark men jag försöker!
Men man kanske borde ta det lite lugnare istället.



Så ja, idag blir det hemma och göra så lite som möjligt!
Kanske gå en sväng och handla lite mat eller bara ta en promenad,
inget lyftande, armarna får vila! Bara benen som får jobba.
Ingen idé att jag bara sitter och ligger ner, är nästan värre då har jag märkt.
Får så lätt ont! Räcker att jag händer upp en halv tvätt så känns det i två hela dagar,
likadan när jag väl bär en matkasse! =(
Ska nog faktiskt ringa vårdcentralen, kanske man får gå till nån sjukgymnast!
AJA nog om tjat!

Ser att någon har lämnat en Mars glass i kylen,
den ska jag nu vräka i mig.
Ser otroligt god ut! hehe


Kommentarer
Postat av: Cecci

Nä. Varför ta det lugnt. Nästa gång har du byggt upp dom musklerna o får inte ont där ;)

2011-04-04 @ 16:11:21
Postat av: nicolina

För att jag har haft problem sedan jag jobbade på Hotellet. Har ringt Vårdcentralen så de kan titta på de. Räcker att jag bara sträcker mig efter några få saker så kan det kännas i dagar. =(

2011-04-05 @ 07:52:19
URL: http://leeelooo.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0