djupt i min skalle

Massa funderingar som snurrar runt djupt i min skalle.
Hur ska jag göra? Vad är bäst för mig? Vad ska jag göra?
Har runt 100 frågor, men inte många alternativ.

Känner mig ganska fast och vet inte riktigt hur jag ska ta mig till.
Måste finnas lösningar, som måste lösas typ nu...

Utbildning hit utbildning dit,
Vad klarar jag av och vad klarar jag inte av.
Ekonomiska biten är inte heller alltid lätt när man bor ensam.
Gör jag en grej förstör jag en annan.

Måste ta tag i något, men var börjar jag för att göra det rätt för mig?
Känner mig fast, väldigt fast.
Börja på ruta ett igen?
Trött på siffran ett, vill gärna vara på fem helst imorgon.

Känner mig lite som den här pandan just nu



Har iallafall fått besked att jag kan börja med Matten på Komvux
hos min gamla lärare imorgon. Vilket känns bra! För hon är helt fantastisk!


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0