hajihaj





Har faktiskt varit duktig och kikat i matteboken en hel del!
Första mattelektionen idag gick sådär,
gjorde blandade tal för o se hur mycket jag kommer ihåg eller vad jag inte kan hehe!
Det är ett väldigt långt pass, snacka om att man blir slutkörd i skallen.

Blååååser massa i den här staden idag!
Hör hur det bara susar från min inglasade balkong medans jag äter en kall
god glass under filten i soffan =)

Mina axlar har spökat ganska mycket idag, till o från!
Imorgon blir det bio! Jag får välja film och jag står mellan två olika o såklart
är det besluts ångest. Jag väljer alltid dåliga filmer...
Får skicka över de jobbet till den andra personen istället! hehe.



Jag behöver sova!!!


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0