Veckans babbel

Då har halva jobb veckan gått!
Så jäkla varmt och jobba i värmen, hehe!
Men vi har soool iallafall och då måste man vara glad =)
När man började jobba idag var det inte ett enda moln på himmelen,
o när man slutade var det massa....

Idag ska jag och mange ta med fika och stätta hos vid stranden eller kanske någon klippa
och bara njuta av lilla solen! Försvinner den innan vi kommer iväg
blir jag nog lite ledsen i ögat.
Efter de hade vi tänkt laga Tacos!

I veckan måste jag leta upp en Bröllops present!
Jag behöver hjälp! Förslag tack??!!
En vän ska gifta sig på lördag =)

Mamma och jag var på Willys häromdagen och fick syn på den här "snubben" !
Som jag skrattade!
Inte ofta man ser en livs levande alien i kostym som
dessutom är ute och shoppar! hehe


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0