känns bättre!

Den här veckan känns bra efter har varit ganska krasslig.

Imorgon ska jag till frissan!
Spännande! Har inte klippt mig sen sommaren.
På tiden! Ska nog bara klippa topparna och klippa upp de.
Fast när man sitter där vill man alltid komma ut med en helt ny frisyr, hehe.
Plus att min vän Fredric kommer på besök, gott!

Torsdag åker jag och kusinen Rickard till Hyltebruk,
farmor fyller nämligen 80 år!
Fredagen handla present till min vän Mia som fyller 25,
och köpa lite nya kläder och skor
Lördag då skall Mia firas i allra högsta grad!

Har suttit hemma hela helgen och hela veckan.
Blit näst in till tokig om inget händer.
Men nu blir jag glad när man har lite planer =)

Bjuder på den här bilden, jag och Fredric!



Snart så kommer Citykortet ner i brevlådan!
Ska bli så kul o få se hur det blev!


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0