Valentine's day

Idag skrev jag på min Facebook status:
"Glad alla hjärtans dag. Teckna en panda och tagga mig så kanske du vinner en dejt! Go! Hihihi"

En kul grej helt enkelt för o se om folk vågar!
Jag fick nämligen 3 bilder, haha!!!
Såhär ser de ut:





HAHA! Så söta!

Min alla hjärtans dag spenderade jag med min kära vän Fredric
som inte har målat någon panda-bild till mig hehe!
Lagat mat, tittat tv och haft allmänt trevligt!

Jag ritade även en egen panda på Paint-programmet! haha! För skoj skull.



Bilderna har jag verkligen skrattat åt!
Ni gjorde ändå min dag! Tusen tack pojkar, hehe!



Kommentarer
Postat av: Jonas

Haha, den onda tjockis pandan får min röst. Med en palm i bakgrunden. Ser tokigt psycho ut.

2011-02-15 @ 01:55:42

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0