I'M BACK!

Tjo hejsan!!!

Har fått lite klagomål angående min blogg! hehehe!
Att jag inte har bloggat på några veckor och det stämmer bra de!

Har haft fullt upp och mycket tankar åt andra håll,
bloggen har tyvärr kommit i sista hand!
Men nu känner jag att jag måste komma tillbaka hit och börja skriva av mig igen.
Så bli inte ledsna mina vänner!

I'M BACK!!!!
Kanske inte kommer skriva varje dag,
men mer än vad jag gjort på sista tiden iallfall!

Jag jobbar måndag - fredag,
träffar vänner så mycket jag orkar,
och försöker ställa saker till rätta när energin finns där

Men idag är jag lycklig FÖR JAG ÄR SÅÅÅ KÄÄÄÄR!!!!!!
I mina nya skor som jag verkligen inte kunde låta bli o köpa!
Storlek 35 i sandaler utan att behöva lägga till en sula!
Helt otroligt!
Då måste man passa på och ingenting annat!

Hur jag ska lära mig gå i dessa är en stor fråga!


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0