äsch!

En dag där knappt något intressant har hänt.
Praktiken idag slutade med gnäll....alla säger ju olika saker om hur man ska göra,
hur ska man då göra rätt?
Eller hur kan man då göra fel undrar jag?
Sen var jag på butiken Tools där skolan fixar arbetskläder!
Nu är det tredje gången jag är där och provar kläder!
XS som är som storlek M, fattar ni väl att jag inte kan ha.
Åh blir bara knäpp när man sätter min fot där....

Kom hem och fick ont i magen...
Slappade i soffan ett tag därefter tog jag mig ett bad
och sen lagade jag kassler, ris och sås.
Min mage mår fortfarande inte helt bra.
Hoppas på att sängen kan bota den!
Nu smyger jag mig bort och bäddar ner mig.

Hoppas ni haft en bättre dag än mig =)


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0