otursdagen?

Haft iallafall en KNAS DAG!
Dagen började med att jag höll på och glömma bort min tvätt som jag var tvungen att
ta upp från källaren innan praktiken körde igång!
Glömde ju nämligen o ta upp tvätten igår och så kommer man inte in efter klockan 23.
Hur som helst fick jag upp min tvätt imorse.

Promenerar till bilen som plockar upp mig varje morgon.
Ska precis öppna dörren och flyger ner på marken!
Jo jag halkade på en jäkla isfläck med massa vatten.
Hamnade rätt på ruman och kom till praktiken med en ny tvättad röv.

Senare under praktiken skulle jag blanda färg som skulle användas till lackning.
Måste påpeka att där måste man vara nogrann!
Men det kom alldelles för mycket rött och gick inte att använda färgen till just de.
Någon timma senare slipade jag på en plåt som jag skadade mig på.

Åker bil hem och promenerar till min lägenhet,
då jag helt plötsligt trampar i hundbajs!
HAHAHA!!! otursdag nr 1


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0