jag

Ja! Jag såg hela filmen, stolt över mig själv! haha.
Den var helt ok, just för att den var verklighets baserad.

Jag har försökt att lägga mig i bättre tider och tycker
jag lyckas ganska så bra. Hoppas det fortsätter så.
Jag har försökt o bättra mig med matlagningen till mig själv,
inte lyckas tillräckligt än.
Jag försöker att ta dagen som den kommer och tycker jag
lyckas väldigt bra i många lägen.
Jag försöker att inte överanalysera saker lika mycket,
vilket fungerar till o från.
Jag är en jävel på o prata och försöker låta bli o avbryta andra,
tycker det går bättre o bättre. haha!



När man bor själv har man mycket tid och fundera på saker
som handlar om sig eller om andra.
Man kommer på saker som man vill förbättra sig på.
Jag är på något sätt glad att jag bor själv, tror alla behöver det någongång.
Men jag ingen person som vill bo själv.
Är väldigt sällskapssjuk av mig och älskar att ha någon nära som jag tycker om.

När man bor själv kan man göra vad man vill när man vill!
Det är nog den mest positiva saken,
finns nog inte så mycket annat egentligen, haha.

Ungefär som den här bilen som är tagen för två år sedan,
kände för o klättra upp på Europa och tjuren! haha!
Inte riktigt samma sak, men en liknande känsla.



---

Många månader har gått...
det finns fortarande något,
tror jag ler lite.


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0