monday monday



Hallå där folket då är det måndag igen!
Undrar hur många det är som gillar måndagar egentligen?
Beror väl på hur pigg man är kanske...

Har varit lagom med ös i helgen och söndagen var "stensoft"
som min lillasyster brukar säga haha!
Ne, men god mat och bra sällskap =)

Slängde in 2 maskiner tvätt direkt när jag kom hem,
så snart ska jag ner till källaren och fixa resten.
Sen då??? Vi har ju sooool idag och blå himmel!!!
Men det är ju som sagt måndag och jag orkar nog inte göra så mycket mer,
än att gå till mange och ha soffhäng och kolla på löjliga program.

Men när ska jag ta tag o putsa mina fönster då?
En äckel fiskmås har sketit ner halva köksfönstret, mysigt värre hehe!


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0