wednesday evening






Heeelooo!
Tog en vända till Hemmakväll och köpte på mig 3 filmer för 60kr!
Billigt Billigt! Få hoppas på att de är bra också =)

Såå skönt det var idag och ta av sig kläderna jag använder på praktiken!
Precis som att man har hamnat bland rosa moln.
Ikväll ska jag titta på film och äta massa gott! =)

I helgen ska jag antagligen vara hundvakt hela helgen lång!
Till pappas söta hund Happy!
Men kan inte gå med honom i stan,
han blir helt tokig med massa folk omkring sig!

Onsdag kväll, känner mig vacker.
Onsdag kväll, det kanske du också är.


Kommentarer
Postat av: alexandra

Va fin du va idag :)

2011-03-17 @ 01:33:54
URL: http://beteendeveterskan.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0