"är du vaken Lars"

Så sent som jag gick och la mig idag är jag ändå uppe i helt ok tid!

Packade och grejde lite igår, för idag åker jag iväg till pappa
och kommer hem imorgon!
Ska hjälpa honom och fixa lite med Ateljén.
Efter mötet med Hallandsposten meddelar jag er vilken dag
vi kommer vara med i tidningen.
Måste säg att jag tycker det är riktigt roligt att få vara med i tidningen
tillsammans med pappsen =)

Funderar på och lägga ut ett evenemang på Facebook om
en speciell dag som man kan komma till utställningen när jag är där,
så kan vi alla ta en fika och kika på mina udda konstiga tavlor, hehe!
Jag kommer nämligen inte vara där alla dagar.

Tog mig en kopp kaffe och nu ska jag slänga mig i duschen!
Vi hörs lite senare på dagen!
Men glöm inte heller att komma på min pappas invigning av Ateljén
som är den 2 juni nästa vecka!


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0