"gilla" mig på facebook!

Igår åkte jag och pappa ner till Veinges tryckeri där vi tryckte 4
expemplar av Picasso tavlan.
Kommer bli jätte bra!

Idag har jag matte prov som inte alls känns bra!
Men vet ni vad jag klarade de två senaste proven iallafall,
så jag är nöjd ändå =)

På tordag nästa vecka kommer Hallandsposten till pappas ateljé
och vi båda ska vara med i tidningen.

O jag försöker måla och måla till den lilla utställningen,
kämpar o kämpar men inte så jätte lätt. Känner mig lite stressad!
Samtidigt som jag vill vara nöjd med de jag gör.



NU kan man "gilla" Nicolina Nilssons konst!
Gå in på Facebook och sök efer
Nicolina Nilsson Art
och gilla detta! =)


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0