hockey?

Hela söndagen har jag hängt hos bästisen Mange.
Slappat i soffan och tittat tv!

Nu tittar säkert halva Svreiges befolkning på Hockey, Finland - Sverige.
Så vilka vinner tror ni?
Jag kan inget om Hockey, eller sport över huvudtaget.
Borde hejja på Sverige men tror att Finland ta hem priset.



Åh jag vill så gärna gå på bio snart,
finns en del filmer som kommer snart som
ser väldigt lovande ut!

Nu till något annat...känslor.
Förstår inte riktigt mig själv, förstår inte riktigt er eller dig.
Jag är lite rädd, våga inte riktigt känna efter
och kanske borde bara låta det vara.
Eller så är man bara löjlig som många andra gånger...


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0