inte min dag idag

Matte provet gick inte så värst bra!
Man vill ju nästa bara gråta när man sitter och ska fylla i en massa
svar som man inte kan...

Kommer hem och ska tvätta!
Bokar tid och fyller två maskiner med tvätt.
Kommer ner efter en timma och ska hänga upp de,
vad händer?
Jo jag kommer ej in i tvättstugan!!!!

Vi har elektoniskt tvätt kort här så man bokar typ sin tid i en dator
och öppnar dörren med ett kort.
Men det står att jag ej har bokat något tid och därför kommer jag ej in!

Om en timma kommer det någon snubbe som ska öppna tvätt stugan,
men jag kommer att kunna fortsätta tvätta.
Så snart står jag här med två högar med blöta kläder!!!!



Den här dagen är nog inte min dag,
låt något roligare hända så man blir på bättre humör!


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0