inget speciellt, trött snack

Pluggat matte, lagat mat, tvättat och vikt kläder!
Så har min dag sett ut, precis så och inte så mycket mer.
Skippar disken Allan ikväll , hehe. Han lever nog imorgon med!

Var väldigt duktig förra veckan med tider, gick o la mig klockan 23 varje kväll!
Men idag,,,,,,besviken på mig själv. Klockan har passerat 23:30! hehe.

Nu drar jag ner överkastet från sängen, bara kasta det så där hastigt på golvet.
Prydnads kuddarna slängs i soffan.
Plattar till min kudde eftersom jag gillar platta kuddar.
Jätte naaanig är jag! Av med mjukiskläderna och lutar mig
mot sängen som är bland de bästa jag vet.
ååååh kuddar är väl för härligt, bra uppfinning det där!
Ne usch, jag bara babblar en massa skräp! Trötter!

GooooNatti!!!!


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0