vilken frihet i bara några sekunder



En biltur ut till Grötvik efter skolan, äta glass och titta på havet med Mange.
Fint som bara den och så vindstilla, bara så tyst...

Tre saker har jag o berätta:
1. Jag var ute på en promenad och till och med joggade!
2. En snorunge gick förbi mig när jag låg och solade och sa- hello sexy bitch!
3. Hoppat lite hopprep idag.
hahaha!

Försökt printa in en jäkla massa knasigheter från matten idag,
har inte gått så värst bra. Men man kan inte göra mer än o försöka!

Onsdag kväll består av en supergod saftig apelsin och popcorn!
Kanske lite program på någon playkanal skulle sitta fint
och få andra saker och tänka på.

 P.S Veronica Maggio har en underbar röst och
många underhållande texter.


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0