haircut..cut..cut

Nu är det fan dax för en ny frisyr känner jag!
Vill ju spara till långt men kommer aldrig dit, hehe!
Men vi har ett stort MEN, hur ska jag ha det den här gången??!!
Vill göra något annorlunda men inte för extremt.

Undercut (rakat på sidan) är riktigt häftigt om man gör det rätt!
Man kan ju dölja de genom att mn inte raka allt utan bara underhåret
så man kan "dra över" håret om man inte vill att det ska synas.

Här är lika olika frisyrer som jag har kikat på idag,
finns ju hur mycket som helst att välja emellan!

Vad tycker ni?
Ni kanske har andra förslag???




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Den i mitten tycker jag absolut du har haft något liknande och var jättefin i det. Den sista inte alls, av samma anledning =P Du hae haft något liknande och tyckte inte det var så snyggt.

2011-10-21 @ 10:19:41
URL: http://beteendeveterskan.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0