Äntligen vaken

Klockan är 12:47!
Vaknade för en liten stund sedan.
Andra dagen jag är borta från jobbet.
Förkylningen kom tillbaka, halsen är svullen, näsan täppt
och hosta... igen. Hur länge ska det hålla på egentligen???
Men jag mig ändå ganska glad endå.
För jag har nämligen kanske sålt en tavla till =)
Måste komma igång mer med målandet,
pappa och en annan konstnär ska ha en utställning tillsammans
vid julskyltningen. Och även jag får lov och ha med några!
Picasso och Hjärtat!
Jag är fruktansvärt nöjd med den här tavlan!
Mycket tack till pappsen som hjälpt mig en hel den
så att vi kunde trycka den.
Är ni intresserade?
Mejla mig på: [email protected]

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0