InnesittarOnsdagTill Max

Äntligen hemma från jobbet!
Visst är det härligt och bara sätta sig i köket med en kopp kaffe
när man är helt slut! Snacka lite skit med mammsen är aldrig fel heller!
Ville så gärna gå en vända in till stan o köpa mig några dukar
så man kan börja måla på något.
Men vädret ville nog inte att jag skulle vara ute!
Blir riktigt trött på äckel vädret vi har jämt och ständigt!
Åh jag är sugen på och se filmerna Friends with benefits
och Crazy stupid love!
Någon som har sett dem?
(bilden är från i somras, när jag var på bröllop)

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack fina! Dock är jag skittråkig som har lånat designen. Jag är så kass på det här med koder och annat tjaffs! Måste bara få lov att dö lite när jag såg denna söta lilla kreation du har på dig. Sockersött! Hoppas du har en fin dag trots höstrusket. Kram!

2011-09-21 @ 17:09:47
URL: http://linelias.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0