klumpeduns!



Väckaklockan ringde och märkte att jag ställd den fel.
Försov mig inte riktigt men stressigt blev de!
På med kläder och in på badrummet för och borsta tänderna.
Och vad händer? Jo! Jag tar tvål istället för tandkräm!!!
Vilket jag märker när jag började borsta, åh fyyy!!!
Gör inte samma misstag som mig hahaha!
Riktigt vidrigt!
Sticker iväg på jobb i Brogård,
och ja jag städar ju strapphus.
Men iallafall slår i huvudet 2 gånger i trappräcket!
Bra där! Men inte färdig än!
Väntar på att en jobbarkompis ska komm o hämta mig
och jag trampar i hundskit!
Vilken dag! Vad mer ska hända?
Får hoppas att resten av dagen blir kanon,
vi har ju så fint väder, woho!

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0