lite så nam nam

Mätt på Sushi och sjögrässallad!
Efter jobbet igår hade syster börjat med sushin
och jag gick iväg för och handla sjögräs!
Åhhhh allt var så himla gott, kunde nästan inte sluta äta!




Tror att dagens käk blir stuvad broccoli med kött och stekt potatis!
Väntar bara på att mamma ska komma hem från skogen
så vi kan börja! Japp skogen, hon plockan svamp som vanligt!
Så hittar hon något så kanske det hända att vi äter stekt svamp med lök!

Nog om mat snack!
Måste duscha och diska! Men först ska jag nog plocka undan
alla kläder som ligger runt min säng efter helgen.
Så typiskt mig att inte lägga tillbaka provade kläder i garderoben!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det där ser inte ett dugg gott ut =P

2011-09-20 @ 16:52:43
URL: http://beteendeveterskan.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0