ser man på!

En cykel tur till HFAB gjorde min dag till något bättre!
Jag har nämligen varit inskriven i HFAB sedan fem år tillbaka!
That's great! Jag har då 1800 poäng!
Vilket jag trodde var bra för att få en lägenhet.
Men alltså de flesta som söker lägenhet har minst 2000 poäng.
Lite mindre skoj, men bättre än inget!
Inget tatuerande imorgon,
någon snodde min tid!
Fy dig vem du nu är.

Och vet ni vad! Slog i svanken på jobbet igår
så att jag nästan svimmade!
Snabbt som fan satte jag mig ner på golvet i några minuter.
Idag känns de bara en aning ömt.

Imorgon ska jag få massage av en duktig sådan!
Har hört att hon är väldigt hårdhänt!
Men mina kära små knutar längts hela ryggen måste få sig ett adjö!


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0