steeel! aj aj aj

Massage kvinnan var på besök i mitt hem och
tog helt över min kropp! hehe!

Har tidigare sagt att jag har provlem med rygg och axlar.
Så den här kvinnan bad mig att duscha i hett vatten för
att mjuka upp kroppen. Sen blev massage på hög nivå!
Mina knutor skulle alltså bort!
Men hon fick ta de lite lugnt idag eftersom det var första gången.
Hon kallade det uppvärmning men det gjorde ganska ont.

Hur som helst så avslutades de med en värmade massage olja och spikmatta
i 10 minuter och det var riktigt härligt efter plågandet, hehe!
Ny tid nästa vecka, hoppas det kommer kännas bättre.



Ska slänga in mig själv i duschen igen,
bort med all olja!


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0