strunt snack o lite saknad

Torsdag kväll och jag funderar på om man skulle
gå till Fox på kareoke kväll för o träffa lite folk.
Eller om man skulle vänta till imorgon?!

Hur som helst var jag ute på en Biljard runda igår.
O guess what! Jag vann tre av fyra gånger, inte dumt!!!
Man kanske är duktigare än vad man tror hihihi.
Eller så hade man bara tur och ingenting annat.

Imorgon blir jobb som vanligt
och kanske fika på eftermiddagen.
På kvällen blir det möjligtvis Bond med söta Mia!

Hmmmm saknar min kära vän Fredric faktiskt.
Om man skulle åka ner till Malmö någon helg o hälsa på honom!
Snacka strunt o kasta popcorn på varandra =)

Bilder på mig o min vän!






Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0