hemma igen

Nu har man landat i stora staden igen jämför med vad Hylte är hehe!
Men det var trevligt att se familjen Nilsson!
Fick god mat och se massa bilder från deras resa.
De var söta och hade presenter med sig till mig.

Jag fick de jag önskade mig,
min favorit soja, kaffe, medicin mot förkylning, olika mobilsmycken m.m!

Mina favoriter var mbilsmycken!
Jätte söta.



Såhär såg jag ut idag!



Tog en kaffe hos min kära kusin innan bussen skulle köra mig hem igen.
Det var trevligt! Hade dock lite att prata ut,
kan ju lätt bli så när man har saker inom sig ibland.
Men men...tack iallafall för pratstunden! Det behövdes märkte jag!


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0