Mitt i natten

...och jag sover inte än!
Ska ju upp tidigt och vara på en foto-kurs klockan 09:00.
Det ska bli jätte spännande!
Man ska ha med sig Manual till kameran,
men den ligger ju nerpackad någonstans i ett trångt förråd.
(ni som följer mig vet om mina flyttar, hehe)
Men vi får hoppas det löser sig ändå!

Igår kväll spelade jag och bror tv-spel i timmar långt in på natten,
och jag som skulle jobba. Men det var så himla roligt och tramsigt.
Super mario är ju så bäst!

Nu hänger jag i busen Joeys lägenhet medans han jobbar natten.
Åh jag som inte tycker om att sova ensam.
Men det får gå! Han är ändå hemma om fyra timmar!

Hoppas ni haft en bra helg!



Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0