words in the middle of the night.

" Mitt i natten, mitt i snöstormen gick jag i mina svarta kängor.
Kände kylan mellan tårna och vinden i mitt ansikte.
Såg upp mot himmelen, lika vit som marken.
Bilar körandes i slowmotion, ensam på den lilla gatan.
Mössan gled ner mot ögonen och skapade någon slags irritation.
Mitt i natten står jag i en korsning med tanken om jag ska vända om.
Men i kylan ville mina frusna tår frammåt.
En säng som är liten för de flesta men stor för mig befinner jag mig nu i.
Tankarna bevaras i en box och öppnas troligtvis imorgon när
snöstormen blivit till slask.
Allt detta bara för att människor säger fel saker på fel sätt. "

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0