...

Fick sova tre timmar inatt efter konserten sen blev det jobb!
Om jag var trött? ja! Men det gick över ganska snabbt
när jag såg hur mycket vi hade att göra.
Men det gick hur bra som helst!

Där efter promenerade jag genom stan hem till Joey.
Vi åt pizza och tittade på film.
Hur gött som helst. Nu sitter jag hemma i sängen och kan knappt
hålla ögonen uppe. Riktigt trött nu!
Början jobba om 8 timmar.

Imorgon ska jag sova halva dagen!
Som jag längtar.
Finns nog inget bättre än att krama kudden,
eller jo man måste också ha någon som man kan lägga sina ben
över innan man somnar.

Riktigt sugen på godis,
men jag är sent ute. Kära Hemmakväll har stängt.


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0