Tatuerat någon första gången!

Jag fick chansen att tatuera någon för första gången!
Var så otroligt nervös, handsvetten var i full fart!
Har alltid velat testa hur det är, om man kan!
Jag ritade upp en döskalle med en kockmössa.
Eftersom killen jag tatuerade har precis utbildat sig till kock.
Passade perfekt, joey bev nöjd!

Mycket man ska tänka på! Man måste givetvis vara stadig på handen,
inte vara skakis, hålla apparaten i 45grader, det ska gå ca 2 mm djupt mm.






Det blev ganska bra för första gången!
Jag är väldigt nöjd! Visa delar av den blev lite knas men ändå haha!

Det var bland det roligaste jag gjort!
Jag ville bara fortsätta även om jag var klar.
Riktigt spännande! Måste testa på fler gånger,
eller om man ska kanske köpa sig ett starkpaket?!
Finns alltid någon som vill vara försökskanin!


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0