nu och inte sen

Stora funderingar denna dag!
Snart fyller man 26...
Innan jag fyllde 25 förra året flyttade jag hem.
Bodde i andra hand och ont om jobb.
Och idag är jag kvar i samma sist!
Jag undrar vad som har hänt under ett års tid??!!
Inte så värst mycket.
Jag vill ha ordentligt jobb, flytta till egen lägenhet och vill ut på en resa!

Jobba där man kan känna att man trivs det man jobbar med,
bo i en lägenhet där man kan pyssla om till sitt eget och göra vad man vill
och sätta mig på ett flygplan där spännande saker händer!

Ska det vara så himla svårt
att bara få tre saker att gå i uppfyllelse?

Halv deppig dag.
Jag vill ha planer nu och inte sen!

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0